Районна газета

РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН – ПРІОРИТЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИЦТВА РАЙОНУ

Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування району зі зверненнями громадян за 11 місяців 2013 року розповідала на колегії начальник відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації Наталія САДОВА                                                 

За словами посадовця, протягом 11 місяців до районної державної адміністрації  надійшло 442 звернення громадян, в яких піднято 485 питань, що на 72 звернення більше  ніж у минулому році. Збільшилась кількість повідомлень до райдержадміністрації через Державні установи «Урядову гарячу лінію» та «Сумський обласний контактний центр».

Із 485 питань піднятих у зверненнях громадян 211 (67,4 %) вирішені позитивно, 31 (6,3%) - знаходяться на контролі до повного вирішення, на решту - надані роз’яснення.  85 громадянам району надана матеріальна допомога на суму 16 400 грн.

На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації та письмово надійшло 282 звернення. Із яких 154  або 54,6 % - звернень на особистих прийомах керівництва Білопільської районної державної адміністрації, 128 або 45,3 % -  письмові  звернення.

Так, за 11 місяців 2013 року надійшло 89 звернень громадян (за 11місяців 2012 – 65), з яких 56 (62,2 %) – вирішено, 11 (12,3%) – знаходяться на контролі до вирішення.

На «Телефон довіри» надійшло 71 повідомлення, із яких 46-(56%)-вирішено, 7 (9,8%)- знаходяться на  контролі до вирішення.

Найчастіше громадяни у своїх зверненнях порушували питання житлово-комунального господарства, благоустрою – 37,5%, соціального захисту – 27,0% (більшість звернень - стосовно надання матеріальної допомоги); аграрної політики  та земельних відносин - 12,3%; освіти  -7,8%, охорони здоров’я- 2,6%  дотримання законності та охорони правопорядку - 2,2,%, та  інші- 10,3% .

Через вищестоящі органи влади надійшло 48 письмових звернень громадян, у тому числі від Адміністрації Президента України отримано 17 звернень, від Кабінету Міністрів України – 3 звернення, Верховну Раду України - 3, облдержадміністрацію - 25, 2-  через засоби масової інформації. У порівнянні   з минулим роком кількість звернень зменшилася на 22. Разом з тим збільшилася кількість звернень до вищих органів влади від жителів Жовтневої селищної ради на 5. Найчастіше до центральних органів влади зверталися мешканці селища Жовтневе (9), міст Білопілля (6), Ворожба (5), Верхосульської (4), Куянівської (2) Марківкої, Луциківської, Павлівської  сільських рад ( по 1).

За 11 місяців відбулося 11 засідань  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На яких розглянуто 21питання, з яких 18 - вирішено позитивно, 3-знаходяться на контролі до повного  вирішення.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних в діяльності Білопільської районної державної адміністрації і знаходиться на постійному контролі голови райдержадміністрації», - наголосила на завершення Наталія Садова.